dinsdag 3 juni 2014

Review Vivera vegetarische / vegan kroketten (100% plantaardig)

Ongeveer 2 maanden geleden had ik voor het eerst kennis gemaakt met deze kroketten. Ik herinner deze kroketten als echte kroketten (dus niet zoals een groentekroket).

100% plantaardig
Deze week heb ik ze 2 keer opnieuw geprobeerd....

De conclusie: Ze zijn tot nu toe nog steeds de meest 'realistische' kroketten die ik geprobeerd heb. Maar ze zijn een stuk droger dan voorheen. Wat ik heel erg jammer vind.

Voor alsnog gaat mijn voorkeur uit naar de bitterballen die we zelf maken.

 
100% plantaardig


Ingrediënten: water, paneermeel (tarwebloem, tarwezetmeel, water, gist, zout), gerehydrateerd soja-eiwit 12%, tarwebloem, plantaardig vet, ui, zout, aroma’s (bevat sederij), gemodificeerd aardappelzetmeel.

Conserveermiddel: E202, specerijen: Peterselie, tarwemoutextract, verdikkingsmiddel: E412.

Allergenen: Soja, tarwe (gluten), selderij. Dit product is gemaakt in een fabriek waar ook pinda’s worden verwerkt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten